Figment 1 + Figment 2
FIGMENT Figment to gra przygodowa akcji, w której gracz poznaje wyjątkowy, surrealistyczny świat pełen muzyki, humoru i wielowarstwowych wątków. Dołącz do Dusty'ego oraz jego zawsze optymistycznie nastawionej przyjaciółki Piper podczas wyprawy do różnych części umysłu, której celem jest przywrócenie utraconej odwagi. FIGMENT 2 Figment 2: Creed Valley to przygodowa gra akcji osadzona w ludzkim umyśle. Tę niegdyś spokojną krainę opanowały koszmary, które teraz szerzą chaos. Pomóż Dusty’emu, uosobieniu odwagi Umysłu, rozwiązać zagadki, pokonać muzycznych bossów oraz przemierzyć wyjątkowe obszary. Zmierz się ze swoim strachem.