Endless Fables: Shadow Within
Całe dzieciństwo Pamela and i siostra Hansa - Agata - próbowały przekonywać dorosłych o tym, co spotkało Hansa. Niestety, przeraźliwą prawdę wzięto za dziecięcą wyobraźnie i senne majaki. Z czasem obie przyjaciółki zaczęły wątpić we własną pamięć i zaakceptowały myśl, że Hans nie żyje. Do czasu, gdy Pamela otrzymuje od Agaty list. Przyjaciółka przekonuje ją, że Hans niedawno nawiązał z nią kontakt. Panna Cavendish bez zastanowienia wraca w rodzinne strony miasteczka Mittenwald by finalnie zamknąć najboleśniejszy rozdział swojego życia. I tak w cichym mieście, w którym nic złego nie działo się od lat, natrafi na zagadkę, w której sny mieszają się z rzeczywistością. Każdy jej krok będzie śledzony przez cień kryjący się po drugiej stronie lustra. Czy przedostanie się do świata koszmarów, w którym Hans wciąż walczy o życie? Czy uda jej się powstrzymać mroczną postać ukrytą w cieniach? I czy zaryzykuje wszystkim co posiada w walce o bezpieczeństwo swoich przyjaciół?