It's Christmas Bundle!
"Nadchodzą Święta, a nie ma lepszej formy relaksu niż zawinięcie się w koc z kubkiem ciepłego kakao i eksploracja fantastycznych światów stworzonych właśnie dla Ciebie. Uratuj przyjaciół, rodziny czy królestwa z naszej świątecznej paczki, która zawiera: Endless Fables: Shadow Within - Sny nie są tym, czym się jawią. King's Heir: Rise to the Throne - Zdemaskuj spisek na życie króla! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Ocal Królestwo Feniksa od klątwy! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Między dwoma księżycami i miłością. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Prowadź śledztwo jako zmiennokształtny! Skyland: Heart of the Mountain - Przebudzenie gigantów!"