Imaginary Realms Bundle
Pomóż rodzeństwu w podróży przez świat wyobraźni, zmierz się z grozą czyhającą w głębi ludzkiej psychiki i przemierzaj światy jawy i snu by ocalić obydwa! Ten pakiet zawiera: - Endless Fables 4: Shadow Within Słynna antropolożka Pamela Cavendish wraca do swojego rodzinnego miasta zmierzyć się z potworną tragedią z dzieciństwa. Kiedy jej przyjaciel, Hans, został porwany przez koszmarną postać nikt jej nie wierzył. Po latach, Pamela ma szansę wszystko naprawić. - My Brother Rabbit Ręcznie rysowana gra przygodowa, osadzona w surrealistycznym świecie wyobraźni. Szczęście kochającej się rodziny przerywa choroba córki. Rodzice dziewczynki próbują zorganizować jej odpowiednie leczenie, a tymczasem jej starszy brat dzięki mocy swojej bogatej wyobraźni próbuje pomóc zarówno siostrze, jak i sobie, podnosząc obydwoje na duchu. - Dreamwalker: Never Fall Asleep W niewielkim miasteczku w wyniku wypadku zapada w śpiączkę córka pani burmistrz. Bezsilność lekarzy powoduje, że burmistrz prosi o pomoc psychiatrę, która potrafi podróżować przez sny innych ludzi – jest dreamwalkerem. Wejdź w rolę psychiatry z nadprzyrodzonymi umiejętnościami!