Elite Dangerous Standard Edition
Elite Dangerous to widowiskowy symulator kosmiczny MMO nowej generacji, czyli pełna przygód rozgrywka w otwartym świecie ulegającej nieustannym zmianom galaktyki, którą jest Droga Mleczna odwzorowana w całości z zachowaniem galaktycznych proporcji. Mając na początku jedynie mały statek gwiezdny i kilka kredytów, gracz musi zrobić wszystko co w jego mocy, aby zdobywać umiejętności, wiedzę, bogactwo i władzę, dzięki którym zdoła przetrwać w bezlitosnej galaktyce przyszłości i wyróżnić się w szeregach najlepszych graczy Elite. W erze gwiezdnych supermocarstw i toczącej się międzygalaktycznej wojny poczynania poszczególnych graczy wpływają na losy wszechświata i przebieg akcji. Są zwycięstwa i porażki, rządy powstają i upadają, a granica terytoriów zamieszkanych przez ludzkość wciąż się przemieszcza za sprawą poczynań graczy. Teraz w pakiecie jest sezon Horizons! Poznaj galaktykę z zupełnie nowej perspektywy w sezonie Horizons — teraz w pakiecie z grą Elite Dangerous. Podróżuj z gwiazd na powierzchnie nieznanych światów, badaj teren w naziemnym pojeździe rozpoznawczym (SRV) Skarabeusz, konstruuj uzbrojenie, wysyłaj myśliwce startujące ze statku i daj się porwać emocjonującej akcji w wielozałogowym trybie współpracy. Niesamowita galaktyka Rozgrywka Elite Dangerous toczy się w otwartym świecie złożonym z czterystu miliardów układów gwiezdnych Drogi Mlecznej. Prawdziwe gwiazdy, planety, księżyce, pola asteroid i czarne dziury odtworzono w niesamowitej skali – to największy świat w historii gier komputerowych. Twoje działania wpływają na świat gry Są zwycięstwa i porażki, rządy powstają i upadają, a granica terytoriów zamieszkanych przez ludzkość wciąż się przemieszcza za sprawą poczynań graczy. W dobie galaktycznych supermocarstw i międzygwiezdnej wojny poczynania każdego gracza wpływają na losy wszechświata i przebieg akcji. Wybierz własną drogę Ulepszaj statek i dostosuj każdy jego element, polując, eksplorując, tocząc bitwy, prowadząc wydobycie, przemycając, handlując i walcząc o przetrwanie w bezlitosnej galaktyce roku 3301. Zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby zdobyć umiejętności, wiedzę, bogactwo i potęgę, dzięki którym wyróżnisz się w szeregach najlepszych graczy Elite. Gra wieloosobowa o niespotykanej skali Podczas eksploracji ogromnych przestrzeni kosmicznych Elite Dangerous czekają Cię nieprzewidywalne spotkania z innymi graczami. Przemierzaj galaktykę w pojedynkę w trybie Solo lub z graczami z całego świata w trybie Otwarta gra, w którym każdy napotkany pilot może okazać się zaufanym sojusznikiem lub śmiertelnym wrogiem. Aby grać w grę, należy zarejestrować darmowe konto Elite Dangerous na stronie Frontier Pełna przygód rozgrywka w otwartym świecie Elite Dangerous – najnowszy, czwarty z kolei tytuł w serii zapoczątkowanej przez rewolucjonizującą gatunek grę Elite z 1984 roku – to pełna przygód rozgrywka w otwartym świecie ulegającej nieustannym zmianom Drogi Mlecznej odwzorowanej w całości z zachowaniem galaktycznych proporcji.