DreadOut Remastered Collection
Marzenie kolekcjonera!! Kompilacja składająca się z oryginalnego DreadOut i DreadOut: Keepers of the Dark O DreadOut: DreadOut to gra grozy z perspektywy trzeciej osoby, w której wcielasz się w Lindę, uczennicę liceum uwięzioną w starym, opuszczonym mieście. Wyposażona w swój zaufany smartfon i lustrzankę, będzie walczyć z przerażającymi spotkaniami i rozwiązywać tajemnicze zagadki, które ostatecznie zadecydują o jej losie. Pomóż jej pokonać wyzwania, które staną przed nią. Przetrwaj Dread! Kiedy grupa uczniów liceum zboczyła z trasy, natknęli się na coś zupełnie nieoczekiwanego. Dawno zapomniane miasto uwięzione w spokojnym stanie uśpienia. Nie zdawali sobie sprawy, co kryje się w środku. A to, co wydawało się niewinnym spacerem, zamienia się w katastrofę, gdy odosobnione miasto ujawnia swoje mroczne i straszne sekrety. Obecność złowrogich sił spoza ich sfery istnienia. Wszystko sprowadza się do Lindy. Doświadczy poruszeń nieznanych mocy, które wyłaniają się z jej wnętrza. Te nowo odkryte zdolności mogą być jedynym sposobem, w jaki może uratować swoje życie i życie swoich przyjaciół. O DreadOut: Keepers of the Dark DreadOut: Keepers of the Dark to nowa, samodzielna gra grozy, której akcja rozgrywa się w uniwersum DreadOut. W tym brakującym rozdziale pomożesz Lindzie stawić czoła wyzwaniom świata DreadOut, w którym czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw. Śledź wydarzenie, w którym Linda została przetransportowana przez Tajemniczą Damę w Czerwieni do Lustrzanego Królestwa. Portalu światów, który łączy go z 8 nawiedzonymi dominiami, w których ponad 13 przerażających duchów jest gotowych powitać ją w najbardziej przerażający możliwy sposób. Nie cofną się przed niczym, aby udaremnić twój główny cel: przetrwanie! Przygotuj więc swój smartfon i lustrzankę i mądrze wybierz swoją ścieżkę. Drzwi, które otworzysz, zadecydują o losie Lindy. Dodatkowa zawartość DreadOut: Komiks internetowy The Untolds 12 odcinków w wysokiej rozdzielczości, ujawniających ukryte fragmenty podróży Lindy i jej nieopowiedziane historie z DreadOut. Oficjalna manga DreadOut Ponad 100 stron napisanych i zilustrowanych przez indonezyjskich artystów, rozszerzających nawiedzający świat DreadOut. Oryginalna ścieżka dźwiękowa i muzyka w tle od DreadOut Z udziałem indonezyjskich zespołów indie, takich jak Mocca, Koil, Sarasvati, Sigmun, Tesla Manaf i wielu innych. Oryginalna ścieżka dźwiękowa autorstwa Adhitii Sulistiany Wibisany i Pratamy Kusumy Putry, z udziałem Risy Saraswati.