Dragon Blaze
Strzelanka fantasy Psikyo, gdzie potężny smok jest Twoją jednostką walki! Dragon Blaze to przesuwana pionowo strzelanka, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 2000 roku. Bohaterami są czterej smoczy jeźdźcy. Atakuj, używając normalnych strzałów, bomb, magicznych strzałów (wciśnij i przytrzymaj) oraz potężnych smoczych strzałów z bliskiej odległości. Smoczy strzał jest główną atrakcją tej gry. Pokonaj wroga, używając tego strzału w chwili, w której wypuścisz smoka, by zyskać więcej przedmiotów! Możesz też zyskać techniczne bonusy za trafienie w jądro bossa przy pomocy tego strzału. Oddalenie się od smoka także zmienia efekt magicznych strzałów! Fantastyczne efekty bitwy bossów gry, transformacje i cudowne tło artystyczne, które emanuje niesamowitym urokiem, pobudzą wyobraźnię w trakcie gry! Stań przeciwko lordowi demonów, Nebirosowi, i jego armii ciemności, by uratować swoich bliskich oraz świat! Gra zawiera opcje dostosowania jej do własnych upodobań. Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania, orientację ekranu oraz wiele innych, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym smoczym jeźdźcą na świecie? Postaci: Tylko dla prawdziwych wojowników! Górujący Smoczy Rycerz „Quaid” Pod-Strzał: Święta Włócznia Łączona Magia: Włócznia Wybuchu Magia Podziału: Ognisty Oddech Magiczna Bomba: Błysk Chaosu Przebij się przez wszystko! Dziewczyna Oceanu „Sonia” Pod-Strzał: Strzała Zamrożenia Łączona Magia: Diamentowy Pył Magia Podziału: Wodna Eksplozja Magiczna Bomba: Pęd Trójzęba Elektryzujące ataki! Obrońca Lasu „Rob” Pod-Strzał: Młot Plazmy Łączona Magia: Młot Pioruna Magia Podziału: Giga Fala Magiczna Bomba: Rozłam Grzmotu Śmierć spod ziemi! Nekromanta „Ian” Pod-Strzał: Magiczny Miecz Łączona Magia: Trzask Śmierci Magia Podziału: Piekielny Obrót Magiczna Bomba: Mroczny Kolec Samoloty: Przedmioty „P” doładowują Twoją jednostkę. Przedmioty "B” dają Ci bomby zadające obrażenia obszarowe, by oczyścić pole z wrogów lub pomóc w awaryjnych ucieczkach. Wypełnij swój miernik, by rozpętać potężny magiczny strzał! Oddziel się od swego smoka, by rozpętać potężny smoczy strzał! Uderz w bossa smoczym strzałem, by zyskać bonus techniczny! Opcje: Siedem poziomów trudności do wyboru z trybu ARCADE. Graj na pionowym ekranie dla nostalgicznego wrażenia gier automatycznych! Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Dowolnie ustawiaj strzały, smocze strzały oraz bomby do wybranych przez siebie przycisków. Tryb ekranu pionowego dostępny jest nawet w poziomej orientacji. To Ty decydujesz o swoim stylu! SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.