Dinosaurs Bodycam
Przetrwaj polowanie. Nagraj grozę. ZOBACZ SWÓJ WŁASNY TERROR PRZEZ OBIEKTYW SWOJEGO WYPOSAŻENIA TAKTYCZNEGO. Jesteś częścią elitarnego zespołu reagowania wysłanego do zbadania odległego ośrodka badawczego, który zgasł. Twoja kamera nasobna rejestruje każdą przerażającą chwilę, gdy prehistoryczne drapieżniki śledzą Cię przez zakrwawione korytarze i gęstą dżunglę. - Doświadcz surowego, niefiltrowanego horroru dzięki realistycznym nagraniom z kamery nasobnej - - Walcz o przetrwanie z genetycznie ulepszonymi dinozaurami, które uczą się Twojej taktyki - Ograniczona amunicja, zniekształcone obrazy i awarie sprzętu potęgują napięcie - Odzyskaj utracone nagrania z kamery nasobnej, aby poskładać w całość niepokojące sekrety ośrodka - Dynamiczny system strachu wpływa na celność, wytrzymałość i percepcję w miarę narastania grozy Twoja misja była prosta: zabezpieczyć ośrodek. To, co czeka w środku, przekracza wszelkie wyobrażenia. Każdy ryk, każdy krok, każdy desperacki strzał — wszystko uchwycone w przerażających szczegółach. Nagranie nie kłamie. Pytanie brzmi: czy ktoś znajdzie twoje? Poluj. Nagrywaj. Przetrwaj.