Deadside: Supporter Edition
Deadside Supporter Edition zawiera następującą zawartość: - Podstawowę wersję gry Deadside - Pakiet DLC Supporter Skórki odblokowuje się poprzez zakup, następnie stają się dostępne w menu malowania na stole warsztatowym. Dodatkowe przedmioty można znaleźć w magazynie.