Daydream: Forgotten Sorrow
DayDream: Forgotten Sorrow to klimatyczna gra przygodowa, która opowiada wzruszającą historię Griffina, chłopca, który walczy ze swoimi lękami. Całe szczęście jego przyjaciel, miś Birly, zawsze jest z nim, by mu pomóc. Podróż ta nie będzie łatwa. Przemierzając jasność i mrok, bohater przekształci swoje wspomnienia w nowe uczucia. Wsparcie Birly'ego jest nieocenione. Można wysłać go tam, gdzie nie może sięgnąć Griffin: można go wrzucić wysoko na belkę, skorzystać z jego pomocy przy skomplikowanych mechanizmach czy posłać go tam, gdzie Griffin się nie zmieści. Razem ta dwójka może dźwigać ciężkie przedmioty, pokonywać pułapki i wychodzić obronną ręką z trudnych wyzwań. Odkryj wzruszającą historię Nie każdego dnia budzisz się w nieznanym miejscu z żywym misiem do przytulania u swojego boku - dla naszego Griffina to też nowa sytuacja. Ale cóż - właśnie w niej się znalazł. To początek wielkiej tajemnicy do odkrycia i podnoszącej na duchu historii dwóch przyjaciół. Pokonaj trudne wyzwania Skorzystaj z pomocy Birly'ego, aby rozwiązywać skomplikowane zagadki i zwiedzać świat. Możesz sterować Griffinem bezpośrednio, ale możesz też podnosić i rzucać swojego kompana misia, a także wydawać mu polecenia, by iść do przodu. Zwiedzaj tajemniczy świat Griffin budzi się w mrocznym miejscu, a towarzyszą mu wizje przeszłości. Jednak ten świat to nie tylko ciemność. Gdy zbierze już siłę, by iść do przodu, odkryje fascynujący wielowymiarowy świat pełen lewitujących zamków i surowych jaskiń, bajkowych lasów i słonecznych równin.