DAKAR 18
Dakar 18 to realistyczny symulator znanego na całym świecie wyścigu rally, organizowanego co roku przez Amaury Sport Organisation w Ameryce Południowej. Zanurz się w niesamowitej grafice, sterując motocyklami, samochodami, ciężarówkami, quadami czy pojazdami SxS. Rywalizuj w zaciekłych pojedynkach wieloosobowych oraz w trybie dla jednego gracza, zdobywając i rozwijając umiejętności wyścigowe. Dakar 18 to: - Oficjalne pojazdy marek takich jak Peugeot, KTM, Honda, Yamaha, Mini, Renault i Mitsubishi - Oficjalni kierowcy: Sam Sunderland, Carlos Sainz i Sebastian Loeb - Realistyczny system nawigacyjny, wraz z oficjalnymi przewodnikami drogowymi Dakar 18 - Symulacja czasu i pogody: Walcz z suchym, spalonym słońcem piaskiem lub grząskim błotem w ulewie! - Realistyczny system fizyki pojazdu: Pełna kontrola jest kluczem do wygranej! - Pomoc i naprawy: Czy jedziesz po zwycięstwo czy też pomożesz innym w potrzebie, pamiętając, że samotnie walczą tylko ci, którzy ignorują innych!