Ari Vatanen wraca na Dakar!
Odkryj postać cenionego pilota Rajdu Paryż-Dakar, Ariego Vatanena i jego mityczny Peugeot 205 T16, w którym wygrał w 1987 r. Ari to fiński kierowca i czterokrotny zwycięzca klasycznego Rajdu Paryż-Dakar w latach 1987, 1989, 1990 i 1991. W DAKAR 18 możesz się w niego wcielić, zasiąść za kierownicą Peugeota 205 T16 i przekonać się, jak legendarne francuskie auto radzi sobie w Ameryce Południowej. Czy przeszłość pobije teraźniejszość?