Cuphead & The Delicious Last Course
Cuphead & The Delicious Last Course to paczka zawierającą podstawową wersję gry Cuphead oraz dodatek The Delicious Last Course. W Cuphead czekają na graczy pełnoekranowe, dynamiczne walki z bossami w grze zainspirowanej kreskówkami z lat 30. XX wieku. Możecie grać jako Kubuś lub Filuś (w trybie jednoosobowym lub trybie współpracy w sieci lokalnej), przemierzać przedziwne światy, zdobywać nowe bronie, uczyć się potężnych superataków i odkrywać niespodzianki, starając się spłacić dług zaciągnięty u diabła! W The Delicious Last Course bracia Filuś i Kubuś wyruszają z Bajeczną Czarką na wielką przygodę w pakiecie DLC z nową wyspą! Dzięki nowym broniom, czarom i zdolnościom Czarki zmierzycie się z najtrudniejszym zadaniem i nowymi, zakręconymi, nieprzewidywalnymi bossami, którzy pomagają Solisławowi Tejziemskiemu. Wszystko to przyprawione grafiką i muzyką nawiązującymi do technik epoki, takich jak animacje poklatkowe i akwarelowe tła. A do tego oryginalna jazzowa ścieżka dźwiękowa! Uwaga: dodatek The Delicious Last Course jest dostępny wkrótce po rozpoczęciu gry w Cuphead, a Bajeczną Czarką można grać po odblokowaniu we wszystkich etapach gry."