Cofaj przeszłość, kontroluj przyszłość Odkrywaj rozległe miasto Zaun jako Ekko, młody wynalazca i posiadacz urządzenia, które pozwala cofać się w czasie. Ekko musi współpracować z przyjaciółmi, aby zadbać o bezpieczeństwo miasta. Nad Zaun wisi jednak widmo zagrożenia, a tajemnic wciąż przybywa. Chłopiec szybko zdaje sobie sprawę, że nie może ufać nikomu… nawet sobie. Opracowana przez Double Stallion Games gra CONVERGENCE: A League of Legends Story to fabularna gra platformowa 2D dla jednego gracza, która pozwala na dynamiczną walkę i wyjątkową eksplorację świata dzięki zdolności Ekko do podróżowania w czasie i przestrzeni. Cofaj swoje działania, ucz się na błędach i przechytrz każdego napotkanego wroga. Przyszłość Zaun jest w twoich rękach. KONTROLUJ CZAS Cofnij czas poprzez aktywację Napędu Zero Ekko. Wykorzystaj wiedzę z przyszłości, aby sprostać każdemu wyzwaniu i zyskać przewagę nad przeciwnikiem. Dynamiczne walki będą wymagać od ciebie zwinności, wyczucia czasu i precyzji. ODKRYJ ZAUN Biegaj, skacz i ślizgaj się po ulicach Zaun. Spotkaj bohaterów, staw czoła wrogom i odkryj nieznane wcześniej zakątki Miasta pod Miastem. WALCZ Z BOHATERAMI Poznaj bohaterów League of Legends od strony, od której jeszcze nigdy ich nie widziano. Odblokuj nowe umiejętności i staw czoła rywalom w serii wybuchowych pojedynków, aby dowiedzieć się, kto jest z tobą, a kto przeciwko tobie. Ujarzmij każdą chwilę w CONVERGENCE: A League of Legends Story.