Citadelum
Zbuduj swoją osadę. Zbieraj i przetwarzaj zasoby z lasów i kamieniołomów, hoduj zwierzęta, uprawiaj warzywa, łowij ryby i rób wino, aby twoja populacja była zdrowa i najedzona. Ulepszaj swoje budynki i zapewnij zaopatrzenie w wodę za pomocą akweduktów. Witaj obywateli w swojej wiosce jako rzemieślników, rolników, stolarzy... lub szkol ich, aby dołączyli do twoich legionów w różnych jednostkach. Wieże i mury ochronią twoją wioskę przed atakami barbarzyńców, podczas gdy ona będzie rosnąć w wspaniałe miasto. Rozwijaj się. Odkrywaj mapę świata, uwalniaj oblężone wioski i doświadcz potęgi najbardziej zaawansowanych armii epoki: legionu, biorąc udział w taktycznej, automatycznej walce. Gdy terytorium zostanie zabezpieczone, możesz ustanawiać szlaki handlowe, importować egzotyczne zasoby i skalować swoją gospodarkę. Wysyłaj swoich odkrywców, aby znaleźli kolekcję mitologicznych przedmiotów, które pomogą ci w ekspansji i wykonuj misje dla Senatu. Oddawaj cześć. Wznieś się do panteonu i zyskaj przychylność bogów. Buduj świątynie, składaj ofiary, aby obdarzyli cię darami. Ale strzeż się, ponieważ bogowie zachowują się kapryśnie i bezwzględnie; oddając cześć jednemu z nich, możesz cierpieć gniew innego. Interakcja z bóstwami umożliwia nieliniową, możliwą do powtórnego rozegrania narrację, pełną mitycznych spotkań. Bądź gotów zdumieć się, gdy zejdą na ziemię i pomogą ci, lub drżyj ze strachu, jeśli ukarzą twój lud. Budowanie miasta, ewoluowało. Citadelum przedstawia unikalną, trójwarstwową rozgrywkę, opartą na podstawowych mechanikach budowania miasta, strategicznej ekspansji i handlu, a także roli bogów. W każdej rozgrywce znajdziesz różne misje, artefakty i wyzwania.