Chivalry 2 Special Edition
Powrót na najlepsze średniowieczne pole bitwy. Chivalry 2 to wieloosobowa walka z perspektywy pierwszej osoby, zainspirowana średniowiecznymi bitwami z filmów. Gracze są rzucani w wir niezapomnianych widoków tej epoki – od walki na miecze po grad ognistych strzał czy ogromne oblężenia zamków. ● Pędź do walki – rozgrywka międzyplatformowa dla wszystkich platform czeka! ● Rzuć się dzielnie w ogromne, widowiskowe bitwy dla 64 graczy, zainspirowane akcją z epickich filmów o średniowieczu. ● Doświadcz konfliktów na dużą skalę w rozległych średniowiecznych środowiskach – od areny turniejowej po wielkie oblężenia zamków. ● Wybierz swój styl gry dzięki 4 klasom i 12 podklasom, z których każda ma unikatowe bronie i zdolności. ● A to nawet nie wszystko! Zbroja rycerza turniejowego – Wyjdź na arenę turniejową w tej wspaniałej zbroi rycerza turniejowego, dostępnej w unikatowych zestawach zarówno dla Masonów, jak i Agathy. Królewski pałasz – Dzierż legendarny królewski pałasz w czasie walki, aby pokazać sojusznikom oraz wrogom, kto rządzi tym polem bitwy. Złoty topór konnego – Ścinaj głowy w dobrym stylu dzięki złotemu toporowi konnego, ale postaraj się przy tym nie zniszczyć tego pięknego dzieła płatnerstwa! Drobiazg: róże – Wyraź swoje zamiłowanie do pola walki dzięki temu drobiazgowi pod postacią róż, który zostanie dodany do twojego początkowego ekwipunku. 1000 koron + 5000 sztuk złota – Otrzymasz 1000 koron (waluta premium) oraz 5000 szt. złota (waluta do zdobywania), które pomogą ci odblokować nowe wyglądy dla pancerzy, broni i innych elementów!