Chivalry 2 King's Edition
Wróć na najlepsze średniowieczne pole bitwy! Chivalry 2 to wieloosobowa gra z gatunku slasher, inspirowana filmowymi średniowiecznymi bitwami. Gracze są rzucani w wir najbardziej ikonicznych starć tamtej epoki – od krzyżujących się mieczy, przez deszcze płonących strzał po oblężenia zamków i wiele innych. Kup Chivalry 2 King's Edition, by otrzymać następującą zawartość: 1. Chivalry 2 — Special Edition 2. Pancerz i hełm wojenny króla rebeliantów – Załóż legendarną zbroję generała Malrica podczas bitwy pod Stoneshill. 3. Korona wojenna i pancerz egidy Feydrida – Walcz o chwałę i honor z królewskim zestawem namiestnika Feydrida. 4. Tarcze: Szpon diuka i Kralle z Bridgetown – Chroń się Szponem diuka (tarcza masońska) i Kralle z Bridgetown (tarcza agathiańska) 5. Gadżet: Biała flaga – Przeżyj i zawalcz innego dnia dzięki temu gadżetowi, dodawanemu do ekwipunku. 6. 1000 koron + 5000 złota – Otrzymaj 1000 koron (waluta premium) i 5000 złota (waluta do zdobycia w grze), które możesz wykorzystać do odblokowania nowego pancerza, wyglądu broni i nie tylko!