War Robots
War Robots to taktyczna strzelanka skupiona na walce olbrzymich mechów. Dołącz do globalnych, międzynarodowych bitew PvP, organizuj zasadzki i odwracaj losy starć, wykorzystując spryt przy zajmowaniu pozycji. Niszcz. Przejmuj. Ulepszaj. Rośnij w siłę i popisz się umiejętnościami w wieloosobowym uniwersum War Robots. WYBIERZ SWOJEGO WOJOWNIKA Dzięki ponad 50 wyjątkowym modelom robotów o zróżnicowanych mocach bez problemu znajdziesz maszynę pasującą do swojego stylu gry. PERSONALIZUJ Wyposaż każdego robota w dowolne bronie, moduły i drony oraz przypisuj do nich preferowanych pilotów. Stwórz ulubioną kombinację i pokaż wszystkim, na co cię stać. GRAJ TAK, JAK CHCESZ Miażdż i niszcz, chroń i wspieraj lub nakładaj presję na wrogów, wykorzystując olbrzymi wachlarz broni, w tym pociski balistyczne, działa plazmowe i ciężkie strzelby. WALCZ RAMIĘ W RAMIĘ Połącz siły z innymi graczami. Dołącz do potężnego klanu, by znaleźć godnych zaufania sojuszników (i znajomych), lub stwórz swój własny klan. ZRÓŻNICOWANE TRYBY GRY Wypróbuj klasyczną Gorączkę punktów kontrolnych, graj w pojedynkę w specjalnych trybach takich jak Arena czy Każdy na każdego lub staw czoła wyzwaniu w walce PvE. POZNAWAJ UNIWERSUM Świat War Robots rozrasta się wraz z każdą aktualizacją, a społeczność gry jest zawsze gotowa do pomocy. Do gry wymagane jest połączenie z Internetem. Gra oferuje opcjonalne zakupy w aplikacji.