Blasphemous 2 - Mea Culpa Edition
Blasphemous 2 to uznana przez krytyków druga część brutalnej gry w stylu metroidvania. Pokutnik, po przebudzeniu w dziwnej i nieznanej mu krainie z dala od miejsca swojego ostatecznego spoczynku, musi kontynuować swoje niekończące się zmagania przeciwko Cudowi. Zanurz się w pełnym niebezpieczeństw nowym świecie, pełnym tajemnic i sekretów do odkrycia. Przebij się przez szeregi potwornych wrogów próbujących powstrzymać cię podczas twojej misji, mającej na celu ostateczne zakończenie cyklu. Blasphemous 2 W drugiej księdze z serii gier Blasphemous powraca ten, którego zwą The Penitent One. To kontynuacja historii opowiedzianej w darmowym rozszerzeniu Wounds of Eventide do oryginalnej gry, w którym to Serce na niebie zwiastowało powrót Cudu i przepowiedziało narodziny nowego cudownego dziecka. Blasphemous 2 oferuje więcej możliwości personalizacji i ulepszania umiejętności, a także kilka nowych i wyjątkowych broni, których dane ci będzie dobyć w imię żarliwej prawości i furii bez końca. Zwycięstwo może w końcu jest w zasięgu ręki. Dodatek Mea Culpa Wyrusz na nową misję, mającą na celu przekucie legendarnego ostrza Mea Culpa. Powalaj wrogów stających ci na drodze podczas pokonywania nowych ścieżek prowadzących do zapomnianych obszarów Cvstodii. Raz jeszcze poczuj kłujący ból dłoni spowodowany otrzymaną karą.