Beyond Galaxyland
Inspirowana klasycznymi filmami science-fiction Beyond Galaxyland to międzygalaktyczna przygodowa gra RPG 2.5D osadzona wśród kosmicznych przestworzy. Wciel się w rolę licealisty Douga, który zostaje przeniesiony do "Galaxylandu" - przypominającego strukturę zoo układu słonecznego planet - na epicką misję uratowania swojej rodzinnej planety, Ziemi. Zupełnie nowe podejście do uwielbianych gier RPG. Przygotuj się na podróż bez precedensu, przemierzając tętniące życiem dżungle, oświetlone neonami miasta i cybernetyczne kasyna, gdzie każda nowa planeta jest pełna intrygujących postaci, nikczemnych wrogów i innych niespodzianek. W towarzystwie świnki morskiej Douga - dzierżącej pistolet Boom Boom - i obdarzonego świadomością robota o imieniu MartyBot, razem musicie powstrzymać wszechpotężną istotę znaną tylko jako "Koniec", zanim podbije ona sam Wszechświat... Bez stresu. Nowe, odważne podejście do klasycznego kryminału sci-fi! Przeżyj na własnej skórze wszystkie emocje i dreszcze przygody sci-fi w stylu retro, w zupełnie nowym ujęciu historii o rybie wyjętej z wody, która umieszcza gracza w samym centrum akcji! Śmiech, strata, niebezpieczeństwo i przyjaźń, Beyond Galaxyland ma to wszystko, a nawet więcej, a wszystko to zanurzone jest w olśniewającej warstwie zajefajnych neonowych pikseli. Poznaj Układ Słoneczny pełen niezwykłych światów Od spowitych śnieżycą samolotów Arcos po tropikalne wąwozy dżungli Erros, od tętniących neonami miast Neo po jałowe wydmy Xalm, eksploruj kosmiczne skupisko unikalnych światów, z których każdy oferuje własne misje, łamigłówki i nietuzinkowe postacie. Pokonaj kosmicznych wrogów w taktycznej walce Weź udział w strategicznych bitwach turowych przeciwko szerokiej gamie galaktycznych wrogów, z reagującą na czas rozgrywką defensywną, która minimalizuje obrażenia. Każdy członek drużyny ma do dyspozycji szereg unikalnych umiejętności, ale aby uzyskać dodatkową przewagę taktyczną, podstępnie przeskanuj wroga przed bitwą, aby odkryć jego mocne i słabe strony. Przeżyj epickie bitwy z bossami Na każdej planecie czyhają różne niebezpieczeństwa, a do najbardziej epickich należą bossowie, których napotkasz podczas swoich pozaziemskich podróży, w tym kolosalne kosmiczne smoki, mięsożerne kwiaty i wszechwiedzący bioniczny behemot, którym jest Matka Mózg. Przechwytuj wrogów, by wykorzystać ich w bitwie Złap wiele dziwacznych i cudownych stworzeń, które napotkasz, aby później wykorzystać je podczas bitwy, każde z nich posiada szereg unikalnych umiejętności. Czy uda ci się zdobyć wszystkie z nich?