Before We Leave
Odkryj na nowo utraconą wiedzę i rozwijaj odrodzoną cywilizację w grze Before We Leave, która polega na budowaniu miast w przytulnym zakątku wszechświata. Zbieraj plony i zasoby oraz zarządzaj nimi, aby twoje osady mogły się rozwijać. Wymieniaj towary z krainami i planetami wokół ciebie na heksagonalnej mapie. Bez stresu rozbudowuj podstawy społeczeństw i we własnym tempie twórz układ słoneczny pogodnych planet. Nie wszystko będzie się układać po twojej myśli — wykaż się sprytem i pokonaj trudności, z którymi musieli mierzyć się twoi przodkowie. CECHY GRY Buduj osady dla nowych mieszkańców Odkrywaj i badaj starożytne technologie Zarządzaj zasobami, kontroluj zanieczyszczenie i dbaj o zadowolenie, aby uniknąć błędów, które popełnili twoi przodkowie Handluj z osadami na morzu i w kosmosie Poznawaj sześć wyjątkowych biomów na wyspach o różnych wielkościach i kształtach Chroń mieszkańców przed prastarymi istotami strzegącymi galaktyki FABUŁA Twoi mieszkańcy od pokoleń mieszkali pod ziemią. Nie poznali pieszczotliwego dotyku słońca na skórze, chrzęstu ziemi między palcami u nóg ani łaskotania much spacerujących po nosie. Teraz pełni zachwytu wychodzą na powierzchnię, ale nie umieją niczego uprawiać — oprócz ziemniaków. Zacznij odbudowywać ich dawną cywilizację, zaczynając od zapewnienia im schronienia, a potem zajmij się odkrywaniem starożytnych technologii i ekspansją odrodzonego społeczeństwa na inne kontynenty i planety. Pamiętaj jednak, że wszechświat nie jest bezpiecznym miejscem. Starożytni, prastarzy strażnicy domagają się uwagi i zagrażają nowo powstałym osadom — twoim zadaniem jest unikanie istot, które hamują postęp i zakłócają dopiero co odzyskany spokój. Nie ma tu broni ani walk z sąsiadami o surowce — tylko ty i cały układ słoneczny pełen wspaniałych możliwości.