Autonauts
Przemierzaj wszechświat, zakładaj kolonie na niezamieszkanych światach i pomagaj im się rozwijać dzięki potędze automatyzacji. Po opuszczeniu statku kosmicznego zacznij zbierać patyki i kamienie, by zacząć budowę osady. Stwórz podstawowe przedmioty na podstawie planów i powoli konstruuj pracoboty, które pomogą ci wykonać kolejne zadania. Ukształtuj ich sztuczną inteligencję z użyciem wizualnego języka programowania, a potem poleć im rozpoczęcie tworzenia kolonii. Następnie obserwuj z podziwem, jak ukształtowana przez ciebie planeta staje się domem dla cywilizacji pracobotów, które z radością wykonują twoje polecenia! Rozwiń swoją kolonię, wprowadzając do niej mieszkańców, którzy nie poradzą sobie bez twojej pomocy. Wyznaczaj pracobotom kolejne zadania, takie jak łowienie ryb, gotowanie, szycie czy prowadzenie gospodarstwa domowego, i spraw, by koloniści mogli cieszyć się błogim, beztroskim życiem.