Anthology of Fear
Po miesiącach poszukiwań nikt nie był w stanie zlokalizować twojego brata. Kiedy tracisz nadzieję na pomoc, bierzesz sprawy w swoje ręce. Rozwiąż zagadkę zniknięcia brata, przemierzając niepokojące liminalne lokacje. Weź udział w jednoosobowym śledztwie i rozwiąż zagadkę zniknięcia swojego brata. Odkryj prawdę, eksplorując niepokojące liminalne lokacje. Bądź jednak ostrożny, ponieważ twoja droga przez koszmar będzie usłana niebezpieczeństwami. ZNAJDŹ WYJŚCIE Z KOSZMARU. Odkrywaj historię rozdział po rozdziale, z których każdy odsłania wspólną tragedię. Poznaj ucieleśnione okropności ludzkiej świadomości i pokonaj je, aby odnaleźć swojego brata. ODKRYJ PRAWDĘ. Twoje osobiste śledztwo prowadzi cię do opuszczonej placówki medycznej. Stopniowo odkrywasz jego niepokojącą przeszłość, a także to, co stało się z ludźmi z nim związanymi. DOŚWIADCZ ZJAWISK PARANORMALNYCH. Zagłęb się we wspomnienia osób związanych ze zniknięciem twojego brata. Doświadcz niewytłumaczalnego, przeżyj niewyobrażalne i poskładaj wszystko w całość. ZAKOŃCZ ŚLEDZTWO. Unikaj niebezpieczeństw czekających na ciebie w drodze do prawdy. Wejdź w interakcję z otoczeniem i weź udział w surrealistycznych doświadczeniach, które mogą pomóc ci zrozumieć, co się stało.