The Town of Light
Inspiracją były autentyczne wydarzenia i istniejące miejsca. Wciel się w postać chorej psychicznie 16-letniej dziewczynki o imieniu Renée. W miejscu, w którym spędziła większość swojego dzieciństwa, bohaterka poszukuje odpowiedzi na wiele pytań związanych ze swoją przeszłością. Poprowadź Renée podczas mrocznej i poruszającej podróży, w trakcie której zacierają się granice pomiędzy rozrywką, opowieścią i rzeczywistością. The Town of Light to psychologiczna gra przygodowa, której akcja rozgrywa się w szpitalu psychiatrycznym w toskańskiej Volterrze, jest oparta na faktach i poparta obszernymi badaniami tematu. Przemierzaj korytarze stojącego do dziś szpitala i odkryj dobro i zło kryjące się w zakamarkach ludzkiej natury.