Amanda the Adventurer
Odziedziczywszy dom po ciotce Kate, Riley Park zaczyna badać, co pozostawiła po sobie samotna kobieta. Na strychu, ku swojemu zaskoczeniu, Riley znajduje stos kaset VHS obok starego telewizora. Ma wrażenie, że na kasetach są odcinki kreskówki dla dzieci z początku XXI wieku, którą widzi po raz pierwszy w życiu. Kierując się zaciekawieniem, Riley wsuwa pierwszą kasetę do odtwarzacza. Nie jest to raczej wysokobudżetowa produkcja. Wygląda na nagraną gdzieś w okolicy i przedstawia małą dziewczynkę o imieniu Amanda i jej lojalnego, choć nieśmiałego najlepszego przyjaciela, Owcię. Podczas gdy odcinek wydaje się uroczy i z pozoru zwyczajny, Riley zaczyna się niepokoić, gdy uświadamia sobie, że Amanda i Owcia wydają się komunikować bezpośrednio za pośrednictwem telewizora. Riley czuje, że coś tu jest nie tak, ale mimo wszystko nie może przestać oglądać kaset. To prawie tak, jakby Amanda czegoś potrzebowała, a Riley zaczyna odczuwać silną potrzebę odkrycia, co to może być.