Aliens: Fireteam Elite - Deluxe Edition
Aliens: Fireteam Elite Deluxe Edition poszerza standardową edycję o pakiet Endeavor Veteran Pack i przepustkę Endeavor Pass, która zawiera cztery dodatkowe pakiety przedmiotów kosmetycznych z zawartości do pobrania, w tym skórki wyposażenia klas, kolory broni, akcesoria na głowę i nie tylko – zawartość ta zostanie wydana wraz z nadchodzącymi dużymi aktualizacjami rozgrywki, które będą dostępne za darmo. Osadzona w słynnym uniwersum Obcego gra Aliens: Fireteam Elite jest trzecioosobową strzelanką kooperacyjną z elementami survivalu, w której Twój oddział zatwardziałych marines prowadzi desperacką walkę z ewoluującymi ksenomorfami. Staw czoła falom przeraźliwych ksenomorfów i syntetyków Weyland-Yutani, walcząc u boku dwóch graczy lub sojuszników sterowanych przez SI, i przejdź wraz z oddziałem cztery kampanie, które wzbogacają uniwersum Obcego o nowe historie. Stwórz i spersonalizuj własnego Kolonialnego Marine, wybierając spośród licznych klas, broni, elementów wyposażenia i atutów, i zmierz się z przeważającymi siłami wrogów w tej przyśpieszającej tętno strzelance survivalowej. OSTATECZNE ŁOWY: Odegraj ważną rolę w epickiej historii toczącej się 23 lata przed wydarzeniami z pierwotnej trylogii Obcy, grając jako Kolonialny Marine stacjonujący na pokładzie UAS Endeavor, który musi stawić czoła przeraźliwym ksenomorfom. Niesamowita grafika, ikoniczni przeciwnicy, realistyczne środowiska, potężne bronie, futurystyczne wyposażenie i mrożąca krew w żyłach ścieżka dźwiękowa – wszystko to czeka na Ciebie w serii regrywalnych kampanii, które poszerzają historię znaną z popularnych filmów. NIE DAJ SIĘ ROJOWI: Staw czoła przeważającym siłom ponad 20 typów wrogów, w tym 11 różnym ksenomorfom w różnych stadiach ewolucji – od twarzołapów po pretorianin, każdy cechujący się inteligentnym zachowaniem i zdolny do zastawiania zasadzek i siania spustoszenia w szeregach marines. Korzystaj z osłon i opanuj pracę zespołową, aby przetrwać ataki bezlitosnych kosmitów, którzy oblegają Twój oddział, pędzą przez drzwi i otwory wentylacyjne, wdrapują się po ścianach oraz sufitach i atakują z ciemności. DOSTOSUJ SWÓJ ODDZIAŁ: Wybierz spośród pięciu unikalnych klas – strzelca, niszczyciela, technika, medyka i zwiadowcy – każdy z własnymi zdolnościami specjalnymi i atutami. Zgładź kosmicznych najeźdźców ogromnym arsenałem złożonym z ponad 30 broni i 70 modyfikacji/modułów. Innowacyjna tablica atutów modyfikuje i ulepsza zdolności, zaś wyjątkowy system kart wyzwania zmienia przebieg misji kampanii, oferując za każdym razem nowe doświadczenie.