Podąż w głąb gniazda i przeżyj historię opowiedzianą przez Aliens: Fireteam Elite! Wersja „Into the Hive Edition” zawiera grę w wersji „Standard Edition” i rozszerzenie „Pathogen”, które oferuje nową kampanię z trzema misjami, które dołączą do dwunastu misji z gry podstawowej. Kontynuuj opowieść rozpoczętą w Aliens: Fireteam Elite dzięki nowym środowiskom, mapom i elementom kosmetycznym, a także przygodzie, w której załoga statku Endeavor wyruszy na najniebezpieczniejszą misję w swojej karierze. Rozszerzenie wprowadza tajemniczy patogen, który rozwinął się w dziczy LV-895 i którego niebezpiecznemu wpływowi nie są w stanie oprzeć się nawet ksenomorfy. Załoga statku Endeavor musi wyruszyć w niezbadane okolice i stawić czoła przerażającym nowym wrogom, by mieć szansę na odkrycie źródła tego nowego, tajemniczego zagrożenia. Dołącz do maksymalnie dwóch innych graczy lub postaci sterowanych przez SI i walcz na przestrzeni czterech kampanii, by zbadać nową, tajemniczą planetę: LV-895. Odkryj zawartość niezbadanych ruin i jaskiń pod jej powierzchnią w tej survivalowej strzelance trzecioosobowej, rozgrywającej się w kultowym uniwersum serii Aliens. Tajemniczy patogen na LV-895 mutuje ksenomorfy oraz lokalną faunę i florę. Razem z oddziałem musisz przebić się przez hordę zmutowanych wrogów i zlikwidować źródło mutacji. Rozszerzenie „Pathogen” wzbogaca AFE o nowe środowiska, mapy, bronie i inne elementy. Zbadaj ruiny pozostałe po Inżynierach, wyrusz w głąb wrogich gniazd i unikaj zabójczych zagrożeń czających się za każdym zakrętem. Czy dasz radę przetrwać? ZAWARTOŚĆ ROZSZERZENIA „PATHOGEN” Nowa kampania „Pathogen” składająca się z 3 nowych misji 8 nowych broni 1 nowy atut dla każdego zestawu klasy 13 nowych modułów broni 2 nowe stroje dla każdego z 7 zestawów klasy 6 nowych akcesoriów na głowę 21 nowych barw broni 10 nowych kalkomanii 10 nowych emotek Uwaga: Niektóre elementy zdobywane są wraz z postępami w grze i nie będą one dostępne natychmiast po zakupie.