A.I.L.A
A.I.L.A to pierwszoosobowy horror osadzony w niedalekiej przyszłości, w świecie zdominowanym przez zaawansowaną technologię immersji. Jako tester eksperymentalnej SI, mającej zrewolucjonizować rynek, doświadczasz zacierania granic między rzeczywistością a fikcją, podczas gdy gra wykorzystuje twoje najgłębsze lęki. Zanurz się w niepokojącej atmosferze i jako tester staw czoła przerażającym doświadczeniom przygotowanym przez A.I.L.A, która karmi się twoimi lękami. Ucieknij przed mrocznym kultem, rozwiąż makabryczne zagadki, pokonaj średniowiecznych nieumarłych i nie tylko.