Aggelos 2
Aggelos 2 to wybuchowa platformówka akcji, w której błyskawiczna walka, wymagające precyzji elementy platformowe oraz dwa przeciwstawne światy zderzają się ze sobą. Aggelos – najwyższy rangą spośród aniołów – zostaje powołany przez Balro do podróży przez Lumen – królestwo najwyższego boga światła. Gdy jednak Lumen zostaje oblężone, a bogowie stają na krawędzi klęski z rąk armii ciemności, musisz przyjąć nową, demoniczną formę, by przetrwać chaos obu światów – światła i mroku. Twoja anielska natura sprzyja wolniejszemu, zdyscyplinowanemu stylowi gry, opartemu na precyzji i obronie. Forma demona to natomiast szybkość, agresja i niszczycielskie moce ciemności. Opanowanie płynnego przełączania się między obiema postaciami to klucz do przetrwania – tylko zachowując równowagę między porządkiem a chaosem, masz szansę pokonać potężnych wrogów, śmiertelnie niebezpieczne przeszkody oraz wymagające zagadki napotkane po drodze.