ACRES
W ACRES chodzi o dbanie o plony i pielęgnację ziemi w celu uzyskania obfitego plonu. Sukces zależy od umiejętności reagowania na zamówienia rynkowe, uprawiając odpowiednie rośliny we właściwej ilości, by sprostać zapotrzebowaniu. Rozgrywka Realizuj zamówienia, uprawiając rośliny. Zaspokajaj rosnące wymagania rynku, modernizując traktory i sprzęt, automatyzując uprawy i kupując kolejne ziemie. Jak długo zdołasz prowadzić farmę? Realizacja zamówień rynkowych Zamówienia trafiają do kolejki, określając rodzaj i ilość roślin. Gracz musi wyhodować wymagane plony, zanim zamówienie wygaśnie. Zamówienia są sprzedawane automatycznie po dostępności plonów. Zarobki zależą od wartości upraw i szybkości realizacji zamówienia. Z czasem wartość zamówienia spada, a po wygaśnięciu – znika. Zbyt wiele wygasłych zamówień obniża reputację farmy. Etapy uprawy Orka — ujawnianie potencjału: Za pomocą pługów przekształć zaniedbaną ziemię w żyzny grunt. To pierwszy krok prowadzący do sukcesu farmy. Precyzyjne sadzenie: Użyj siewników, by dokładnie wysiać nasiona. Odkryj różnorodność nasion o unikalnych cechach. Pielęgnacja i odchwaszczanie: Usuń chwasty z użyciem kultywatorów, by uprawy miały przestrzeń do wzrostu. Utrzymanie żyzności ziemi: Dzięki narzędziom do poprawy gleby reguluj wilgotność, pH i składniki odżywcze, by zapobiec wyjałowieniu. Obfite żniwa: Kiedy rośliny dojrzeją, zbieraj je nowoczesnym sprzętem. Ciesz się efektami swojej pracy. Traktory, ulepszenia i automatyzacja Narzędzia ręczne można ulepszyć do automatycznych wersji – traktorów i maszyn – co przyśpiesza prace i pozwala skupić się na innych zadaniach. Lepsze maszyny mają wyższe koszty eksploatacji, więc warto przemyśleć, kiedy je wprowadzić.