Aaero2: Black Razor Edition
Doświadcz zapierającej dech w piersiach strzelanki rytmicznej na szynach, w której podążasz wstęgami światła, aby uwolnić moc zaklętą w muzyce. Popędź przez obce środowiska, próbując pobić swój wynik! Lataj solo lub ze znajomym, zasypując wroga rakietami oraz gradem ognia z działek w rytm ścieżki dźwiękowej od Black Razor Records i Monstercat. Black Razor Edition zawiera utwory, dodatkowe poziomy i środowiska zainspirowane przebojową grą Arcade Paradise – i nie tylko! Przeżyj niezrównaną podróż rytmiczną, odkrywając nowe poziomy i zanurzając się w wyjątkowych krajobrazach dźwiękowych, które Lania Kea oraz inni artyści ożywiają poprzez swoje czarujące popowe melodie, dynamiczne taneczne bity czy radykalne rockowe hymny! Aaero2 to kontynuacja docenionej przez krytyków gry Aaero (2017), a wersja Black Razor Edition zapewnia oba specjalne pakiety muzyczne: Arcade Paradise i Lania Kea.