A Plague Tale Bundle (PC)
A Plague Tale: Innocence Poznaj docenioną przez krytyków historię Amicii oraz jej młodszego brata Hugo podczas rozdzierającej serce podróży w najczarniejszej godzinie ludzkości. Ścigani przez żołnierzy Inkwizycji i otoczeni przez stada dzikich szczurów, Amicia i Hugo muszą nauczyć się ufać sobie wzajemnie. Próbując rozpaczliwie przeżyć w starciu z przeważającym wrogiem, walczą o odnalezienie sensu w tym brutalnym i bezlitosnym świecie. A Plague Tale: Requiem Wyrusz we wstrząsającą podróż po brutalnym, zapierającym dech świecie i odkryj, ile kosztuje ocalenie najbliższych w upartej walce o przetrwanie. Atakuj z ukrycia lub rozpętuj piekło za pomocą różnych broni, narzędzi i mocy nadprzyrodzonych.