Those Who Remain
Gdy światła gasną, ciemność spowija spokojne miasto Dormontu. Staw czoła mrożącym krew w żyłach koszmarom, dbaj o swoje zdrowie umysłowe i przetrwaj noc w tej fabularnej grze FPP z elementami thrillera psychologicznego.