Dead End Job
Dead End Job wysyła cię do zwariowanego, szalonego świata, w którym polujesz na duchy. W tej proceduralnie generowanej kanapowej strzelance kooperacyjnej na dwa drążki nosisz odkurzacz plecakowy i strzelasz z miotacza plazmy. To dla ciebie po prostu kolejny dzień pracy. Stajesz się Hectorem Plasmem, pracownikiem Ghoul-B-Gone – „pierwszorzędnych ekspertów w zwalczaniu paranormalnych szkodników”. W swojej pracy uwalniasz od niechcianych gości nawiedzone biura, restauracje i inne zwyczajne budynki. Czy zdołasz być najlepszy w pozbywaniu się szkodników? Możesz grać sam lub polować na duchy ze znajomym w trybie kooperacji z możliwością dołączenia w każdym momencie bez zakłócania głównej przygody. Uwielbiasz kreskówki z lat 90.? My też! Wychowaliśmy się na ich lepkim, glutowatym, czasem obrzydliwym humorze. Nasza miłość do nich przelewa się na grę jak ektoplazma. Wariacka, żywiołowa grafika uwidacznia każdy włos w nosie i ożywia codzienne przedmioty jako głupawe duchy do zassania odkurzaczem.