007 First Light - Standard Edition
Podążaj śladami Jamesa Bonda, młodego i zaradnego, choć nieraz lekkomyślnego uczestnika programu szkoleniowego MI6. Odkryj początki najsłynniejszego szpiega na świecie. Dokonawszy bohaterskich czynów, James Bond, młody żołnierz lotnictwa morskiego, zostaje zwerbowany do reaktywowanego programu 00. Gdy misja powstrzymania zbuntowanego agenta kończy się tragedią, Bond łączy siły ze swoim niezbyt entuzjastycznym mentorem – Greenwayem. Wspólnie muszą powstrzymać spisek wymierzony w samo serce brytyjskiej korony. STAŃ SIĘ 007 Odkryj nową, oryginalną historię początków Jamesa Bonda. Poznaj wydarzenia, które zmieniły zuchwałego, młodego bohatera w najlepszego agenta MI6. PORYWAJĄCA SZPIEGOWSKA PRZYGODA Wyrusz na misję do zapierających dech w piersi miejsc, zasiądź za kierownicą kultowych pojazdów i daj się porwać widowiskowej przygodzie, podążając tropem zbuntowanego agenta, który zawsze zdaje się być o krok przed Tobą. SZPIEGUJ TAK, JAK CHCESZ Skradaj się lub narób hałasu. Walcz na pięści lub sięgaj po broń. Korzystaj z gadżetów lub wrodzonego sprytu. Wybór strategii należy do Ciebie. WITAMY W MI6 Poddaj swoje umiejętności próbie, podchodząc do ulubionych misji z dodatkowymi modyfikatorami. Zabawie w szpiega nie ma końca!