Cattle Country
O GRZE: Cattle Country to gra, która wrzuca cię w siodło przytulnego klimatu pełnego akcji i przygód. Podczas wielu godzin skupionych na wycinkach życia na granicy – skupionych m.in. na górnictwie, rybołówstwie, rękodziele i uprawianiu ziemi – oraz na rozwiniętych zadaniach skupionych na Dzikim Zachodzie poznasz wiele historii romansów, opieki nad bydłem, a także bandytów i rabunków. CECHY GRY: Uprawiaj ziemię i twórz rękodzieła Założenie domu na granicy to ucieczka od teraźniejszości. Od zmierzchu do świtu czeka cię ciężka praca i mnóstwo wyzwań podczas opiekowania się bydłem. Zajmij się budowaniem i rękodziełem w próbie urządzenia sobie własnego raju pod niebieskim niebem Cattle Country. Wymieniaj się historiami i zapoznaj się z lokalną społecznością Poznaj innych mieszkańców, wysłuchaj ich historii, pomóż im. Wszyscy tutaj mają twarde charaktery – inaczej nie poradziliby sobie tutaj. Mają jednak wielkie serca, które sprawiają, że są idealnymi kompanami. Uważaj na bandytów Nie wszyscy w Cattle Country mają dobre zamiary, nie daj się nikczemnym spiskom i śliskim osobom. Chroń swoje gospodarstwo i społeczność. Rodea i romanse Bez znajomości tutaj się nie obędziesz, potrzebujesz innych jak ryba wody. Ale może masz ochotę na głębszą znajomość? W grze jest 18 kobiet, spróbuj spleść swoje losy z jedną z nich. Zakopany skarb Słyszysz to? W kopalni jest skarb, który czeka na najodważniejszych. Od drogocennych metali i minerałów po łupy bandytów. Chwyć za kilof i poczuj dreszczyk towarzyszący wydobywaniu. Łowy w dziczy Od królików po bydło – na wprawionych podróżników w lesie czeka na ciebie mnóstwo zwierząt. Wybór należy do ciebie: wyruszysz na polowania, by zyskać żywność, a może po prostu postawisz na badanie natury? To tylko szczyt góry lodowej, jeśli chodzi o przygody, które na ciebie czekają, czas zapuścić swoje korzenie w tej krainie. Stań się częścią historii starej jak ta ziemia i dołącz do małej społeczności osadników. Witaj w Cattle Country!