Zombie Army 4: Mission 6 - Dead Zeppelin
Być może lotnisko ruchu oporu zostało uratowane, ale zabójczy zeppelin wciąż jest na wolności! Łowcy umarłych nie mają wyboru i muszą ruszyć w pościg za tym przeklętym sterowcem do jego kryjówki, by posłać go z powrotem do piekła! Zdążysz, czy może kolejni ludzie zginą od przerażającej broni tego potwornego statku? Dead Zeppelin to trzecia misja w Death From Above – nowej, trzyczęściowej kampanii Zombie Army 4: Dead War! Kup ją już teraz i wzbij się w przerażające przestworza w tej misji dla 1-4 graczy, w której czekają na ciebie nowe złowieszcze miejsca, przedmioty kolekcjonerskie, osiągnięcia i nie tylko! Piekielna sekta może i została pokonana, ale groza nie zniknęła!