Zestaw gier online Jackbox
UWAGA: W zestawie oferowane są gry wyłącznie w angielskiej wersji językowej i dla lokalnych graczy. Dwie najlepsze kompilacje gier towarzyskich obecnej generacji połączone zostały w jedną WIĘKSZĄ, LEPSZĄ kompilację! Zestaw gier Jackbox Party zawiera 10 unikalnych i prześmiesznych gier, które zapewnią, że każde spotkanie z przyjaciółmi, impreza lub spotkanie rodzinne będzie doskonałą zabawą… lub przynajmniej zaciętym pojedynkiem (zależnie od tego, co wolisz!) A najlepsze jest to, że nie wymagają one nieporęcznych sterowników– we wszystkie gry można grać na dowolnych podłączonych do Internetu urządzeniach, takich jak smartfony i tablety, które używane są jako sterowniki! Z zestawu Jackbox Party Pack otrzymujesz gry: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Z zestawu Jackbox Party Pack 2 otrzymujesz gry: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Dzięki niewyczerpanemu wachlarzowi gier towarzyskich w zasięgu ręki każde spotkanie z przyjaciółmi będzie gwarantowanym sukcesem. Nieustająca rozrywka na WIELE spotkań ze znajomymi!