Zestaw gier: Barn Finders i Treasure Hunter Simulator
BARN FINDERS Szukaj cennych przedmiotów ukrytych w opuszczonych stodołach: od starych zegarów, instrumentów muzycznych, antyków, złota, broni po zabytkowe samochody i motocykle. A potem sprzedawaj je z zyskiem. Szukaj cennych rzeczy i sprzedawaj je w lombardzie. Każdy przedmiot ma wartość, więc zbieraj wszystko i szukaj wszędzie! Wygrywaj aukcje i wyprzedaże garażowe, aby uzyskać dostęp do zamkniętych posiadłości. Kto wie, jakie zakurzone skarby można tam znaleźć? Odwiedź 12 oryginalnych lokacji i odkryj ich tajemnice w krainie Ammeryka (która w dużej mierze podobna do prawdziwej Ameryki, ale nie do końca). Stodoły to dopiero początek. Co powiesz na wizytę w starej bazie wojskowej lub. . . na Księżycu? Rozwijaj i inwestuj w swój lombard. Puste półki oznaczają pusty portfel. Klienci wrócą, jeśli będą mieli po co. Naprawiaj znalezione przedmioty, wyczyść te, które są brudne, a potem sprzedaj je wszystkie. A jeśli nie ma klientów, zawsze możesz zagrać w koszykówkę na swoim podwórku. Na tym też możesz zarobić. Wujek Billy nie da ci się nudzić. Razem odkryjecie różne miejsca, ale tak naprawdę, to ty będziesz musiał za niego odwalić całą robotę. Bycie prawdziwym Barn Finderem to stan umysłu - praca dla odważnych i wytrwałych i cierpliwych. Twoi konkurenci tylko czekają, żeby cię przelicytować, albo kupić coś taniej w lombardzie. Chyba im na to nie pozwolisz? TREASURE HUNTER SIMULATOR Treasure Hunter Simulator daje szansę na poznanie historycznie ważnych lokalizacji na całym świecie i, za pomocą wykrywaczy metalu, odkryć przeszłość poprzez znalezienie interesujących artefaktów i poznanie ich historycznego znaczenia. Dzięki lokalizacjom rozproszonym po całym świecie, najpierw musisz znaleźć coś ciekawego i wartościowego w swoich lokalnych lasach, aby zdobyć prestiż i fundusze potrzebne na lepszy sprzęt i bilety do egzotycznych, odległych miejsc. Możesz zdecydować się zachować artefakty w swojej kolekcji lub umieścić je na aukcjach, aby podróżować dalej lub uzyskać lepszy sprzęt. Treasure Hunter Simulator nie jest trudnym symulatorem wykrywacza metali, ale raczej mieszanką gier zręcznościowych i symulacji. Dzięki usprawnionej mechanice detektorów gra jest przyjemna nie tylko dla fanów gatunku, ale także dla zwykłych graczy. Proste, intuicyjne elementy rozgrywki w połączeniu z pięknymi krajobrazami sprawiają, że gra jest naprawdę relaksująca.