XIII
KIM NAPRAWDĘ JESTEŚ? XIII to Remake kultowej gry akcji wydanej po raz pierwszy w 2003 roku, która odgrywa się w pierwszej osobie. Jesteś „XIII” – mężczyzną bez tożsamości – i prowadzisz kampanię solo o licznych i zaskakujących zwrotach w akcji. Gra zainspirowana komiksem o tym samym tytule oferuje wymyślony na nowo, unikalny styl cel-shading. Gra XIII umożliwia również brutalne starcia w trybie wieloosobowym. Kraj znajduje się jeszcze w szoku po zabójstwie prezydenta Sheridana. Budzisz się na bezludnej plaży na wschodnim wybrzeżu i stwierdzasz, że Cię zraniono i że niczego nie pamiętasz. Jedyne wskazówki dotyczące Twojej tożsamości, to numer XIII wytatuowany przy obojczyku i klucz do szafki. Mimo że zawodzi Cię pamięć, stwierdzasz u siebie odruchy doskonale wyszkolonego, zawodowego wojownika. W poszukiwaniu swojej przeszłości stwierdzasz, że odegrałeś pewną rolę w zabójstwie prezydenta Stanów Zjednoczonych i odkrywasz najbardziej przerażający spisek, jaki kiedykolwiek miał miejsce w historii tego kraju. - Nowy kierunek artystyczny zachowujący oryginalne dzieło i jego słynny styl cel-shading. - Liczne odniesienia do tytułowego komiksu: Onomatopeje, chmurki dialogów, winiety... - Muzyka i głos z wersji oryginalnej. - Scenariusz spisku o zaskakujących i licznych zwrotach w akcji. - Niezwykła rozgrywka urozmaicona etapami akcji, infiltracji i eksploracji. - Zapierająca dech kampania solo, obejmująca 34 poziomy gry. - Groźny arsenał 15 broni mający pomóc w odzyskaniu pamięci. - Brutalne starcia w trybie wieloosobowym."