Wyścigi z Ryanem: Samochodowa Wycieczka Deluxe
Zagraj jako Ryan lub jeden z jego nowych znajomych, wśród których jest 12 nowych kierowców w amerykańskich barwach, w szczególności American Titan, Kansas Gus i New York Lexa. Dołącz do rywalizacji podczas podróży przez Amerykę, ścigając się na 4 nowych trasach tak barwnych, jak dziecięca wyobraźnia. Ruszaj na zachód historyczną drogą Route 66, pokaż chłodne opanowanie w Icy Land, wróć do natury na trasie Forest i wyprzedzaj uczestników ruchu ulicznego w City. Czy zdołasz dotrzeć do mety na pierwszym miejscu... po raz kolejny? Edycja Deluxe obejmuje również całą zawartość pierwotnej gry Wyścigi z Ryanem. Walcz o mistrzostwo w trybie kariery albo ścigaj się ze znajomymi w wyścigach na podzielonym ekranie dla 2–4. graczy Zaskocz rywali za pomocą słynnych tajemniczych jajek Ryana, takich jak burgerowe tarcze, lepki śluz i jajka niespodzianki. Proste sterowanie, opcjonalne automatyczne przyspieszenie i samouczek dla młodszych graczy rozpoczynających przygodę z grami wideo sprawiają, że gra jest doskonałym prezentem pod choinkę dla kierowców w każdym wieku!