KOEI TECMO EUROPEAkcja i przygoda
■Zestaw zawiera: ・Wo Long: Fallen Dynasty (pełną wersję gry) ・Digital Art Book ・Digital Mini Soundtrack ・Season Pass (Zawiera dodatkowe DLC: Battle of Zhongyuan, Conqueror of Jiangdong, Upheaval in Jingxiang, i premię Season Pass, panerz Qinglong Armor) Uwaga: Daty premiery DLC zawartych w Season Pass mogą ulec zmianie. Premiera DLC „Battle of Zhongyuan” przewidziana jest na czerwiec 2023 Premiera DLC „Conqueror of Jiangdong” przewidziana jest na wrzesień 2023 Premiera DLC „Upheaval in Jingxiang” przewidziana jest na grudzień 2023 Uwaga: Digital Art Book i Digital Mini Soundtrack: To zestaw Digital Art Book, w którym znaleźć można grafiki postaci, scenerie i inne elementy. Digital Mini Soundtrack zawiera część muzyki z gry. Z mrocznych czeluści wyłania się smok. Nowa, stworzona przez Team NINJA mroczna fabularna gra akcji w klimatach fantasy, osadzona w Epoce Trzech Królestw. Rok 184. Chiny. Epoka późnej dynastii Han. Kraj słania się pod naporem chaosu i zniszczenia. Prosperująca przez wiele lat cesarska dynastia znajduje się na krawędzi upadku. Wo Long: Fallen Dynasty to dramatyczna i pełna akcji opowieść o bezimiennym żołnierzu walczącym o przetrwanie w mrocznej i fantastycznej wersji świata czasów późnej dynastii Han, w rzeczywistości opanowanej przez demony. Gracze walczą z zabójczymi potworami i wrogimi żołnierzami posługującymi się technikami szermierskimi bazującymi na chińskich sztukach walki i starają się pokonać przeciwności losu, budząc drzemiącą w sobie moc. Wo Long oznacza skradającego się smoka i oznacza bohatera lub wielką osobę, która nie jest jeszcze znana. To opowieść o oficerach, których czeka wspaniała przyszłość, ale którzy nie pokazali jeszcze, na co ich stać. A także historia głównego bohatera, który podąży ścieżką bohaterstwa. Uwaga: To wersja Digital Deluxe Edition gry. Dostępna jest także edycja standardowa. Uwaga: Do korzystania z różnych elementów gry niezbędne jest połączenie z internetem. Uwaga: Season Pass można zakupić osobno. Pamiętaj, aby nie kupić więcej niż jednego Season Pass. Uwaga: Dostęp do części zawartości Season Pass może wymagać ukończenia podstawowej gry.