Zamów Weird West w przedsprzedaży, by momencie premiery otrzymać ekskluzywny dodatek: konia Plagę (Calamity the Horse), który pomoże ci podczas wypraw. Przetrwaj i ujawnij tajemnice Weird West, obserwując przeplatające się losy niecodziennych bohaterów. Oto immersyjna symulacja od współtwórców Dishonored i Prey. Odkryj mroczne fantasy w nowej wersji dzikiego zachodu, w której stróże prawa i rewolwerowcy dzielą pogranicze z fantastycznymi stworami. Poznaj historię grupy nietypowych bohaterów i stwórz własną legendę, podejmując trudne decyzje w tej nieprzystępnej krainie. Każda wyprawa jest niepowtarzalna i zmienia się w zależności od podejmowanych akcji. To tak naprawdę seria przygód, w której liczą się najdrobniejsze szczegóły, a świat reaguje na twoje decyzje. Utwórz bandę albo wyrusz samotnie w niestworzone zakątki Weird West, aby napisać własną legendę. Weird West: Mroczne fantasy w nowej wersji dzikiego zachodu, w której stróże prawa i rewolwerowcy dzielą pogranicze z fantastycznymi stworami. Tu każdy gra według własnych zasad i ma swoje motywy. Przeplatające się losy: Odkryj świat poprzez historie pochodzenia różnych postaci. Przechodź od jednej wyprawy do kolejnej i poznaj zwieńczenie ich wszystkich, w ostatnim rozdziale. Zmieniające się wrażenia: Każde przejście gry jest inne, gdyż fabuła dostosowuje się do działań gracza i przeszłych wyborów, tworząc prawdziwie dramatyczną historię. Immersyjna symulacja: Weird West wspiera różne style gry w symulowanym otwartym świecie, w którym postacie, frakcje, a nawet miejsca reagują na decyzje gracza.