Wayfinder
Zostań Wayfinderem i odblokuj jego moce, wybierając własną ścieżkę oraz styl gry podczas walki z wrogą siłą, która opanowała twój świat. Przedstawiamy kooperacyjną grę ARPG, w której bezpośrednio kształtujesz i personalizujesz niekończące się przygody – i to ze znajomymi, gdyż Wayfinderzy zawsze są silniejsi razem. Evenor został zniszczony. Musisz okiełznać moc Wayfindera, aby zapanować nad Chaosem, który ogarnął twój świat. Połącz siły z 2 innymi znajomymi, aby zwiększyć swoje moce. Kontroluj przygody przy pomocy mutatorów — modyfikatorów, które wpływają na twoje doświadczenie w tym fascynującym świecie — aby zdobywać cenny sprzęt i łupy! Kontroluj Chaos Spersonalizuj rozgrywkę, wybierając się na przygody z tajemniczym urządzeniem zwanym Sztyletem Mroku. Każda przygoda ma wyjątkowe modyfikatory i wyzwania, które to TY przywołujesz i kontrolujesz. Personalizuj obszary do odkrywania, napotykanych bossów, zbierane materiały i Wayfinderów, w których się wcielisz. Zostań Wayfinderem Kontroluj i okiełznaj moc potężnego Wayfindera! Używaj rozmaitych, unikatowych zdolności dostosowanych do preferowanego stylu gry — od tajemnej magii i technologii po śmiertelnie groźne sztuki walki. Przemierzaj fascynujący świat z innymi Wayfinderami i doświadczaj przygód tak, jak chcesz. Kontroluj eksplorowane miejsca i napotykanych wrogów, dostosowując ich do stylu gry. Eksploruj i zbieraj Podczas każdego polowania i każdej wyprawy do Mroku odkryjesz nowe lokalizacje, potwory i elementy sprzętu. Zbierz każdy zestaw pancerza, każdą unikatową broń i setki dekoracji do mieszkania, podczas gdy ratujesz kolejne regiony zniszczonego świata. W grupie siła Wayfinderzy są silniejsi razem! Wykonuj misje fabularne lub bierz udział w najnowszych polowaniach na bossów w trybie kooperacji dla 3 graczy, dołączając do przygód znajomych i opuszczając je w dowolnej chwili. Walczcie razem z siłami Mroku! Wayfinder to pełna akcji przygoda z trybem kooperacji od uznanego studia Airship Syndicate, twórcy Darksiders Genesis, Ruined King: A League of Legends Story i Battle Chasers: Nightwar.