Kup Warhammer 40,000: Darktide - Imperial Edition, a otrzymasz: -Podstawową grę - Pakiet lojalisty: Likwiduj herezję w wielkim stylu z 4 unikalnymi strojami klas, 8 wzorami skórek broni, zestawem nakryć głowy i tatuażem na ciało dla Ogryna. - Ramkę portretową Weteran Mortis: Kosmetyczna ramka portretowa oddająca hołd poległym z roju Tertium. - Plecak Caducades: Kosmetyczny plecak dla ludzkich postaci. Zabrane z poległych żołnierzy na Cadii plecaki były przejmowane przez tych, którzy wciąż żyli i walczyli. - 2500 szt. Aquilas (waluty premium) Uratuj miasto Tertium przed hordami krwiożerczych wrogów w tej intensywnej i brutalnej strzelance akcji. Warhammer 40,000: Darktide to nowe doświadczenie z naciskiem na współpracę, stworzone przez wielokrotnie nagradzany zespół odpowiedzialny za serię Vermintide. Ziarenka spaczenia w głębi kopca tworzą ryzyko pojawienia się przytłaczającej fali ciemności. Tajemnicza i złowroga siła próbuje przejąć kontrolę nad całym miastem. Wraz z sojusznikami z Inkwizycji musisz wykorzenić wroga, zanim miasto popadnie w Chaos. Gdy Tertium upada, powstają wyrzutki.