Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class
Jesteś sprawiedliwością Adeptus Arbites egzekwują Lex Imperialis – prawo Imperium. Na jego niezliczonych światach są bezwzględni w ściganiu wszelkiej maści zdrajców czy heretyków. Jako arbitrator reprezentujesz wolę Imperatora. W praktyce oznacza to wymierzanie kar ze zdyscyplinowaną gorliwością. Przywróć porządek w Tertium, korzystając z cybermastifa oraz nowego arsenału zabójczych broni. Kieruj swoim cybermastifem Zawsze masz przy sobie swojego nieustępliwego, cybernetycznie wzmocnionego ogara: R-VR. Wydawaj mu polecenia, aby powalał wrogów, unieszkodliwiał cele priorytetowe oraz zapewniał wsparcie reszcie zespołu uderzeniowego. Nie jest twoim pupilem, a przerażającą bronią. To twój osąd. Jak go wyprowadzisz? Stwórz swojego niepowtarzalnego arbitratora, dowolnie łącząc ponad 80 węzłów talentów, albo wybierz jeden z trzech dostępnych stylów walki, które można znaleźć w rozgałęziających się drzewkach talentów Darktide. Odznaczający się potężną obecnością arbiter wkracza na pole bitwy w przerażający sposób. Wykrzykuje rozkazy, zapewnia wycieńczający ogień zaporowy oraz stosowną kontrolę tłumów, a następnie rusza naprzód, aby wykończyć wroga. Jego arsenał uzupełniają nuncio-aquila. Są to platformy antygrawitacyjne, które pozwalają kierować do heretyków słowa osłabiające ich tchórzliwe serca. Bezwzględnie stosuj kary Arbitratorzy – dzierżący potężną broń i odziani w swoje kultowe pancerze karapaksowe – zawsze uderzają z niesamowitą siłą. Przebijaj się przez wrogów, korzystając ze wzmocnionej tarczy szturmowej, a także młota Dominator lub pistoletu śrutowego Arbites – co wprowadza pierwszą kombinację obronno-dystansową. Na twardsze cele arbitrator ma swoją potężną strzelbę na amunicję specjalną. Sankcja może mieć wiele twarzy Choć Lex Imperialis stanowi dla nich jedną, jedyną prawdę, sami stróże prawa sporo się od siebie różnią. Dostosuj swojego arbitratora. Wybierz jeden z sześciu głosów w trzech osobowościach, a następnie wykorzystaj ozdoby dla broni, postaci oraz swojego cybermastifa.