2300 (+100 BONUS) AQUILAS
Orzełki Darktide to waluta w grze, którą można wykorzystać do kupowania przedmiotów w grze, takich jak ozdoby postaci. Dokonując tego zakupu 2300 orzełków, otrzymasz 100 gratis. Wymagana jest gra Darktide.