Warface: Clutch
Warface: Clutch zostanie wyłączony 25 sierpnia. Po tej dacie gra i wszystkie jej usługi online zostaną trwale zakończone. Warface: Clutch to współczesna strzelanka pierwszoosobowa, w którą grają miliony fanów z całego świata. To pięć unikatowych klas ze specjalnymi umiejętnościami, współpraca w ramach oddziału, ekscytujące misje i rajdy PvE, różne tryby PvP, setki realistycznych rodzajów broni, modułów, sprzętu i elementów kamuflażu. Graj bezpłatnie! PvP. Szereg trybów i dziesiątki map – od sprawdzonych klasyków po świeże eksperymenty i zaawansowany system meczów rankingowych. To wszystko czeka na bohaterów! PvE.Graj ze znajomymi w krótkich i ekscytujących misjach PvE albo weź udział w rajdach na dużą skalę, na kilku poziomach trudności. Współpraca w ramach oddziału. Pięć klas o unikatowych umiejętnościach. Szturmuj systemy obronne wroga z ciężkim karabinem maszynowym, wskrzeszaj towarzyszy, zaminowuj korytarze, likwiduj wrogów precyzyjnymi strzałami albo przetrzymaj kontratak wroga. Tutaj to ty decydujesz, jak działać! Mnóstwo nagród i trofeów. Setki osiągnięć z ciekawymi i pełnymi wyzwań warunkami ich zdobycia. Czy zdołasz zebrać je wszystkie?