War Thunder - Puma u14 Bundle
Ten pakiet zawiera: Puma u14 (Ranga 7, Niemcy) Konto premium na 20 dni 2500 Złotych Orłów Puma u14 to wersja premium bojowego wozu piechoty Puma VJTF, nowoczesnej niemieckiej maszyny opracowanej przez konsorcjum PSM GmbH. Projekt został uruchomiony po anulowaniu programu Marder 2, a jego celem było stworzenie doskonale chronionego, mobilnego i zaawansowanego technologicznie BWP nowej generacji. Wyjątkowy wygląd tej maszyny jest inspirowany Pumą z 33. Batalionu Grenadierów Pancernych (Panzergrenadierbataillon 33) podczas ćwiczeń wojennych przeprowadzonych w 2022 roku. Pojazd zawiera dodatkowe elementy dekoracyjne – drewniane palety i kawałki materiału przymocowane do kadłuba – dodające jego wyglądowi różnorodności i indywidualności. Puma jest uzbrojona w 30-mm armatę automatyczną MK30-2/ABM sprzężoną ze współosiowym karabinem maszynowym kalibru 5,56 mm, a także jest wyposażona w wyrzutnię Spike-LR II działającą na zasadzie „odpal i zapomnij”. Jej zapas amunicji obejmuje pociski przeciwpancerne oraz pociski odłamkowo-burzące z programowalną detonacją w powietrzu. Maszyna jest wyposażona w opancerzenie kompozytowe, zapewniające wysoki poziom ochrony jak na swoją klasę, a jednocześnie jest w stanie osiągnąć prędkość do 70 km/h. BWP Puma posiada również najnowocześniejszą technologię – w tym system ostrzegania przed promieniowaniem laserowym, laserowy dalmierz, urządzenia termowizyjne dla całej załogi oraz UAV. Dostępne są również granaty dymne. Dzięki maszynom premium zdobędziesz więcej Punktów Badań i Srebrnych Lwów w każdej bitwie. Ich ogromną zaletą jest również fakt, że w momencie zakupu posiada wszystkie dostępne modyfikacje i można ją naprawić za darmo 30, a nie tylko 10 razy. Posiadajac konto premium ( jego zakup jest mozliwy z pozycji gry, korzystajac ze Zlotych Orlow) bedziesz zdobywac dwa razy wiecej Punktow Badan oraz Srebrnych Lwow, wraz z pojazdem lub samolotem premium staje sie idealnym polaczeniem do szybkiego odkrywania kolejnych maszyn.