War Thunder - 2500 Golden Eagles
Złote Orły to waluta używan w grze, którą można przeznaczyć na: Maszyny Premium. Konto Premium - zwiększa ilość zdobywanych Punktów Badań oraz Srebrnych Lwów w każdej rozgrywanej bitwie przez określoną ilość dni. Bonusy z niego płynące kumulują się jeśli używana jest Maszyna Premium! Zakup Srebrnych Lwów. Konwertowalne Punkty Badań, dzięki którym można przyśpieszyć odkrywanie kolejnych maszyn w drzewku rozwoju. Modyfikacje maszyn. Talizmany - dzięki którym można zdobyć dwa razy większość ilość Punktów Badań w standardowych maszynach. Rezerwy - umożliwiają one użycie po raz drugi tego samego pojazdu w danej bitwie (Tylko Tryb Zręcznościowy). Dodatkowe miejsce na załogę. Malowania i emblematy umożliwiające personalizację wyglądu maszyn Gracza.